semalam, tanggal 09 Disember 2010, keperitan telah berakhir buat beliau setelah mahkamah memutuskan yang beliau TIDAK BERSALAH dan ini membuktikan bahawa tuduhan yang dilemparkan adalah semata-mata fitnah dari mereka2 yang berhati busuk. aku bersyukur padaMu ya Allah..kerana telah memberi kemenangan kepada beliau, membersihkan nama beliau serta seluruh keluarga beliau. ketabahan dan kesabaran beliau cukup menyentuh hatiku. dari mula sampai sekarang..sedikit pon air muka beliau TIDAK menunjukkan yang beliau sedih atau marah atau melenting dengan apa yang telah golongan jahanam itu lakukan pada beliau..kebanyakannya beliau akan tersenyum..dan senyum beliau banyak membuatkan aku mengalirkan air mata..alangkah tabah manusia ini..maha besar Allah..syukur dipertemukan dengan beliau..

sampai hari ni pon..sy still tringat cemane diorg halau kami dari rumah persatuan lama tu..dah la bulan pose. sakitnyer hatiku..semoga Allah memberi petunjuk kepada mereka2 itu..

ucapan beliau malam semalam saya teramat suke..beliau bercakap dengan penuh semangat dan kepuasan jelas terpancar di wajah beliau. suke!! he's back!!

4 comments:

Anonymous said...

syukur semua dah selamat ... =D. YM sangat ceria. ceria dia effect satu rumah persatuan

-melal

rina said...

a'ah..mmg ketara tul..syukur..suke tgk YM senyummm jer..

cikpia said...

apacer nie...?? sapa nie? nak tau gak......

rina said...

ko tak kenal pon cik pia ooii..kesah seseorang yang difitnah..